T6

Aquest estiu hem fet un viatge únic que es mereixia un àlbum per guardar aquells petits detalls que l'han fet especial.Us ensenyo un tastet i al blog de Basic Crea podreu veure com l'he fet i els materials que he utilitzat.Este verano hemos hecho un viaje único que se merecía un álbum de scrap en el que guardar aquellos pequeños detalles que lo han hecho tan especial.Os muestro algunos detalles y en e blog de Basic Crea podréis ver como lo he hecho y los materiales que he utilizado.Amb un segell...

Tote bag hivern

Tote bag hivern

Ja s'ha acabat l'hivern i encara no havia posat al blog la darrera cosa que he cosit per a gaudir de les tardes de compres amb fred. Una bossa amb franela i un disseny de...
Un tè ben calent on sigui

Un tè ben calent on sigui

Aquestes fundes per a portar les tasses de tè i les bossetes les podeu trobar amb un tutorial de Youtube al canal de la Silvana caussa. Podeu ANAR-HI AQUÍ.Eren un regal...
Arbre de Nadal per fer guirnalda

Arbre de Nadal per fer guirnalda

ARBRE DE NADAL PER GUIRNALDAQue tal si comencem a fer coses per decorar la nostra llar per l'època més màgica de l'any?Podríem començar fent una guirnalda...
Sonall Drac

Sonall Drac

SONALL DRACNo hi ha res més bonic que un nadó amb el seu sonall, no? Ara estan molt de moda aquests amb anella, jo he fet un drac, us agrada?Quin animal farieu...
Iniciació al sashiko

Iniciació al sashiko

Una de les tècniques que em feia gràcia provar és el sashiko. Aquest brotar japonès fàcil però amb formes intressants m'atrau. També les tècniques de Boro-sashiko...
Cistella Dunna

Cistella Dunna

CISTELLA DUNNA  (debajo en español)Avui us vull presentar la Cistella Dunna. Per què quedar-se amb un quan pots tenir els dos?Quina us agrada més? Si no...
Chal Cenefa

Chal Cenefa

CHAL CENEFA (debajo en español)Avui us vull presentar el Chal Cenefa. Per què quedar-se amb un quan pots tenir els dos?La veritat és que no sé amb quin color...
A la platja amb nens!

A la platja amb nens!

Després de molts dies per fi he pogut penjar una de les poques cosetes que he tingut temps de fer. Un conjunt infantil per anar a la platja.Amb una roba de tipus loneta...
Vé l'estiu i ja penso en accesoris plastificats

Vé l'estiu i ja penso en accesoris plastificats

No tinc gaire experiència a cosir materials plastificats i per l'estiu. Ara ho estic provant. Començo per bossetes de plàstic iridiscent per a posar els vestits de bany...
Repetim motxilla

Repetim motxilla

Doncs mireu, fer la motxilla d'abans em va agradar tant que l'he repetida. Amb una altra roba de loneta, tons verds i blanc trencat, de colors més vius. POtser no és tant...
Uns necessers de polipell amb estil

Uns necessers de polipell amb estil

Hi ha tardes que tens una estoneta per dedicar a la costura i aprofites aquells retalls originals que tens a casa, vares comprar perquè et feien gràcia, però sense pensar en...
Fred als peus?

Fred als peus?

Peücs rebaixats un 15%!Informa't! Pregunta'ns!
Fent proves entre fades i ratolins

Fent proves entre fades i ratolins

Quan cauen les dents hi ha diferents versions de la història per explicar als nostres nens, cal deixar la dent sota el coixí perque un personatge passi a recollir-la i...
Mini Arbre de Nadal

Mini Arbre de Nadal

Ja no queda res per Nadal i és per això que us deixo la meva contribució en format patró com a regalet! Espero que us agradi, a veure quants mini arbres de Nadal veig...
Prevenir residus, aprofitar la roba

Prevenir residus, aprofitar la roba

Aquesta és la setmana de la prevenció de residus, i els missatges principals d'aquesta efemèride per aquest any són sobre la moda sostenible I és que el nostre ritme...
Decoració per aniversari temàtic sobre els indis

Decoració per aniversari temàtic sobre els indis

Des de petita sempre m'ha agradat preparar festes d'aniversai, no és una cosa que faci gaire sovint, sobretot ara que la meva filla és més gran. Però tenir una nena...
Pasqua amb detallets infantils

Pasqua amb detallets infantils

Tot i el poc temps del que disposo últimament, i aquest any amb companyia, hem fet uns detallets pel dia de Pasqua. Uns ous de paper per posar a la taula, amagar i trobar-los o...

Angelets o "Ratonzito Pérez"

Mare meva....aquest gener farà 5 anys des de la última publicació...no sé si queda algú per aquí...La veritat és que el dia a dia passa molt ràpid i queda poc temps per...
LO un día especial

LO un día especial

Buenos días y ¡feliz semana a todas!!!Hoy vengo con una página que realicé hace unos meses y que compartí en el blog de Basic Crea. Pero claro, aquí no hice ninguna...
Tarjeta con Yellow

Tarjeta con Yellow

¡Hola a todas!Hoy vengo con una tarjeta que fue un regalo para él, aunque pensándolo bien fue más bien un regalo para los dos, de ahí el mensaje. Dentro contenía un vale...
Tags con sellos y bordado

Tags con sellos y bordado

¡Hola a todas!Hoy vengo con otra serie de tags, realizados durante el confinamiento. La verdad es que, aunque no quise hacer un diario como tal, debo reconocer que fueron los...
Tag de Pascua

Tag de Pascua

Buenos días a todas!!!Hoy hacemos un pequeño paréntesis de álbumes, y nos vestimos de "Pascua"... Hoy quiero recordar, que hace un año, una de las mejores cosas que pude...
Temporada de cors

Temporada de cors

S'acosta el 14 de febrer i a les xarxes socials i blogs de DIY s'escampen propostes relacionades amb el cor. La forma de cor m'agrada tot l'any, i no tinc especials predilecció...
Divertimento per una casa de nines

Divertimento per una casa de nines

Hi ha dies que m'agrada recordar com disfrutava jugant amb miniatures... i avui ho he tornat a fer. La bobina de fusta d'una cinta de costura m'ha fet volar la imaginació cap a...
Guardem pergamins com abans

Guardem pergamins com abans

Aquest any els bon desitjos de Nadal seran en forma de pergamí, enrotllats. Per guardar-los he decidit reciclar  cilindres de cartró. Són cilindres una mica durs, que he...
Barret de Harry Potter

Barret de Harry Potter

Una estona de costura per oferir a la meva filla, enamorada de les pel·licules de Harry Potter, el barret de bruixot que apareix a la primera pel·llícula i...
Draps de cuina reciclant

Draps de cuina reciclant

Aquests darrers mesos se m'ha donat per aprofitar-ho tot. Retalls de roba i peces per reciclar. En aquest cas vaig trobar aquesta idea en un llibre que em va agradar. Vaig...
MA Martina 18

MA Martina 18

Hola!!!Después de mucho tiempo sin publicar, hoy os enseño el mini que hice el pasado mes de febrero para Martina.Material utilizado:Papeles estampados: Peek-a-Boo you...

S U E Ñ O   E N   A Z U L azulAprende a pronunciarnombre masculino/adjetivo1.Color como el del cielo sin nubes o como el del mar en un día soleado; es...
Tarjeta geométrica de Navidad

Tarjeta geométrica de Navidad

Tras unos días en familia, alrededor de una mesa, oseasé comiendo como si no hubiera un mañana jajaja. Vuelvo con una nueva tarjeta, increíble pero cierto!!!Los troqueles de...
Un álbum para el verano...

Un álbum para el verano...

Sí, en septiembre, no podía faltar el álbum en el que documentar nuestras vacaciones y claro, para ello, debía de ser un álbum completito ¿verdad? El álbum "Escpada"...
Un any, set dies, una imatge_ 70

Un any, set dies, una imatge_ 70

GOTES A LA FONT Water Bearer_ SALLY OLDFIELDVaig néixer sota el signe del sol La meva mare era jove i al cel es ballava El dia que vaig veure la llum. Sent...

B O D A   R E D O N D A Os enseñamos una boda " Redonda" por muchos motivos, la verdad que nos quedo espectacular. Con una decoración moderna, sofisticada...